Verslag presentatie Karnavals monument in Raamsdonk

Thomas van der Pluijm en Toine Blankers hebben op dinsdag 12 maart 2024 voor alle KBO-leden een presentatie gehouden in de Ontmoeting aan het Kerkplein 4 in Raamsdonk.

De bedoeling van deze presentatie was om uitleg te geven over het ontstaan van het monument en de betekenis en werking van alle onderdelen die op de rotonde in Raamsdonk deel uitmaken van het monument.

Aan de hand van een heldere en duidelijke PowerPointpresentatie legde beide heren, aan de in groten getale opgekomen KBO-leden, uit wanneer het idee is ontstaan, wie er in de commissie zitting hadden en wie er allemaal (allen Raamsdonkers) aan het monument hebben meegewerkt en wat er allemaal is gedaan om tot dit grootse resultaat te kunnen komen.

Klik op de foto om het filmpje met de uitleg te zien.

Niet vergeten mag worden dat men daarbij van heel veel instanties, waaronder de gemeente Geertruidenberg, alle medewerking heeft gekregen om e.e.a. te realiseren. Uiteindelijk mogen we als Raamsdonk heel trots zijn dat het monument er na heel veel zweet en tranen gekomen is.

Zo zie je maar weer waar een klein dorp groot in kan zijn.